Абай облысы Денсаулық сақтау басқармасының ядролық медицина және онкология орталығы

[trp_language language=”ru_RU”]Фонд социального медицинского страхования предусматривает различные каналы обратной связи. С момента запуска системы ОСМС в единый контакт-центр Фонда социального медицинского страхования по номеру 1406 поступило более 40 тыс. звонков. И теперь пациенты могут оставить жалобу, воспользовавшись новым мобильным приложением Qoldau-24/7 Фонда.

Все жалобы обрабатываются и вносятся в реестр обращений жителей с присвоением регистрационного номера. Далее, при необходимости, обращения передаются для экспертной оценки и принятия решения в установленные сроки.

Также пациенты могут обратиться в кабинеты приема граждан, которые организованы в каждом региональном филиале Фонда.

Отметим, Фонд социального медицинского страхования на постоянной основе проводит мониторинг поступающих от населения обращений, еженедельно составляется топ вопросов, которые выносятся на рассмотрение и принятие системных решений.

#МСҚ #МӘМС #ОСМС #медицина #ФСМС #Казахстан #SaqtandyryBot #сақтандыру #qoldau24/7[/trp_language][trp_language language=”kk”]Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры халықпен кері байланыстың бірнеше түрін ұсынады. МӘМС жүйесі іске қосылғаннан бері Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының бірыңғай байланыс орталығына 1406 нөміріне 40 мыңнан астам қоңырау түсті. Енді пациенттер жаңа «Qoldau-24/7» мобильді қосымшаның көмегімен шағым қалдыра алады.

Тұрғындардан түскен барлық шағымдар тіркеуге алынып, әрі қарай өңделіп, жолданымдар тізіміне енгізіледі. Қажет болған жағдайда, жолданымдар белгіленген мерзімде талдаудан өтіп, шешім қабылдану үшін сарапшы мамандарға жіберіледі.

Сонымен қатар пациенттер Қордың әр аймақтық филиалында ұйымдастырылған азаматтарды қабылдау бөлмелеріне жүгіне алады.

Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры жүйелі түрде тұрғындардан келіп түскен жолданымдарды мұқият қадағалап, апта сайын ең маңызды сұрақтар жинағы сараптамадан өтіп, олар бойынша жүйелік шешімдер қабылдайды.[/trp_language][trp_language language=”en_US”]Social Health Insurance Fund has established various feedback channels. Since the launch of the OSMI system, call center of the Social Health Insurance Fund (1406) has addressed more than 40,000 calls. Patients may now leave a complaint via Qoldau-24/7 mobile application of the Fund.
All complaints are processed and entered into register of complaints from the residents with the assignment of a registration number. Further, if necessary, complaints are submitted for expert evaluation and decision-making in a timely manner.
Patients may also apply to reception rooms that are available in each regional branch of the Fund.
It should be noted that the Social Health Insurance Fund monitors complaints received from the people on regular basis. Top list of complaints is compiled weekly. The list is further submitted for consideration and making corresponding system decisions.

[/trp_language]